الأحد، ديسمبر 12، 2010

بدون عنوان

بقالى فترة مكتبتش شىء فى المدونة
و غالباً مفيش شىء يتكتب
بس حبيت اعدى امسى على بعض الناس اللى بتخش هنا تعمل دوشة و تدور عليا و متلاقينيش
حبيت اشكر ناس جميلة انا مقصر فى حقهم ومش بسأل
زى فاطيما
خيخة
ستيتة
هانى - نط من الكوز
عنبر العقلاء
فتاة من الصعيد
مدونة أخر بهدلة
مدونة مشاعر صنعت كلمات
كيارا مولان
تامر على
و اخرين
حابب اقلهم انتوا اد ايه ناس عظيمة
ربنا يخليكوا ليا

هناك 11 تعليقًا:

ستيتة يقول...

اهلا اهلا بدراوي باشا
والله لك وحشة
الحمد لله انك بخير وطيب
ويارب دايما

قلم رصاص يقول...

انت فعلا غايب عن الساحه التدوينيه بقالك مده طويله
لعل المانع خير ان شاء الله
كل سنه وانت طيب
ونتمنى لك عوده قويه

تقبل تحيتي
^^

غير معرف يقول...

:)

بتشكرنا على ايه بس .... أنا مقدره ظروفك وشغلك الجديد ومشاغلك

ربنا يوفقك يا رب ..

المدونه دي علشان لما نلاقي افكار عايزين نشارك فيها ناس معينه .... لو مفيش أفكار للمشاركه يبقا خلاص :)

ولكن دايما يبقى الود إن لم يكن هناك حتى كلام منشور

تحياتي

sony2000 يقول...

احم احم
روحتوا فين ياللي هناا
ماتقطعوش مره واحدا كدااااااااا
لعل المانع خير

كلمات من نور يقول...

المهم انك نورت مدونتك ومتطولش الغياب

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

طب انت لقيت اللي يسأل عليك
:)

غير معرف يقول...

السلام عليكم

انا عارفه اني مقصره معاك في التعليق والمتابعه الفتره اللي فاتت ولكن ده كان لظروف :)

عندي بوست وطلب مهم ارجو المساعده فيه :)

http://mal2atlhash3noan.blogspot.com/2011/03/blog-post_24.html

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

مش فاكر إيميلك
إبعت لي على الميل
wildfire22111@gmail.com
رقم موبايلك و أنا أكلمك

خوخه هانم يقول...

نورتي حبيبتي مدونتك

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

وحشتني قوي قوي

Unknown يقول...

أين أنت يابدراوى؟
أخذتك الحياة بمشاغلها !