السبت، سبتمبر 19، 2009

عيد سعيد

ديه تهنئة السنة اللى فاتت قلت احدثها
عيد سعيد عليكوا يا احلى ناس
:-)
اللى حيمد ايده على كارت المعايدة
حيتعور
رجاء حقوق النشر محفوظة
و يمكن التنازل عنها
بتحويل العيدية فوراً
او ب 2 كيلو غريبة

هناك 30 تعليقًا:

أحمد سعيد بسيوني يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

تقبل الله طاعاتكم

وكل عام وانت بخير

جعله الله عيد حب وسعادة وهناء

دمتم بود

حمدى جعوان يقول...

كل سنه وانت طيب يااارب .. وان شاء الله يكون عيد مبروك علينا جميعا

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

كل سنه وانت طيب يا احمد ومبارك عليك العيد ده وان شاء الله العيد الجاى اخر جمال:)
قلت اجى هنا كمان اقولهالك بذات نفسى:)
حلو اوى الكارت ده بس مليش دعوه انا عاوزه حاجه اسبيشيال فور مى:(
حتى فى عيد ميلادى مهنش عليك . وحش انت على فكره..وخليلك الكارت لا يونكن اديك عيديه..

غير معرف يقول...

مديت وما دفعتش وما تعورتش


اية فية حاجة


كل سنة وانت طيب

micheal يقول...

كل سنة وأنت طيب
عيد سعيد

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانت طيب يابدراوى
ربنا يسعدك دايما

مواطن مصري يقول...

كل سنة و انت بالف صحة و سلامة و في أحسن حال يا رب


عديتك عندي في المدونة :D

mimi يقول...

ميمي جابت العيدية ... عيد سعيد

http://2.bp.blogspot.com/_wyjXbHak4DY/SOH3035f_ZI/AAAAAAAAAWI/vXOd49itD38/s400/untitled.bmp

كاش يا زعيم

خالد فوده يقول...

كل سنه وانت طيب وسنه سعيده عليك وعلينا

ستيتة يقول...

وصلت لحد التعوير
طيييييييييييب ها امد ايدي وانا ماسكة طوبة :)
كل سنة وانت طيب وبخير وسعادة ورضا من رب العالمين

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

كل عام وأنتم جميعا بخير

كل عام والأمة الإسلامية إن شاء الله منتصرة

كل عام ونحن جميعاً إلي الله أقرب وعلي طاعته أدوم

تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال

رحلتنا في الحياة يقول...

كل سنة وانت طيب يابدراوى :)

مسدس صغير يقول...

كل سنة وانت طيب
عيد سعيد

الكلمة نور يقول...

كل سنة وانت طيب
وعيد سعيد يا بدراوى
وحشتنى رغم قلة حديثنا

ghorBty يقول...

كل عامـ وانتمـ في قائمة الابرار الخاشعين

كل عامـ وانتمـ عون للضعفاء والمحتاجين

كل عامـ والسنتكمـ تلهج بذكر الله الجليل

كل عامـ وهناكـ ملك ينادي ان الله قد جعلكمـ من المعتوقين ..

كل عامـ وانتمـ بخير ..

adel يقول...

كوووووووول سنةو انت طيب ياعمونا

وتعوير ياعمونا بس
دا انا ابطح نفسي و ااقول انت السبب

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

كل سنه وحضرتك طيب
ويعنى اللى يدخل يطلع مصاب كدهه
والله لابلغ عنك بقا
اهىء اهىء اهىء

عاااااااااااااااااااااا

Soul.o0o.Whisper يقول...

كل سنة و انت طيب يا بدراوى
و عيد سعيد عليك يارب و على الامة الاسلامية كلها

بس شكلك بتحب الغريبة خااااااالص تمام اد حبك للعيدية
هههههههههه


دمت بكل خير

غير معرف يقول...

كل سنه وانت طيب يا احمد... بس ليه البخل ده .... حتى الكارت يا راجل .... ده مواطن مصري بيوزع فلوس :D

Kalimalhus يقول...

كل سنة و إنت طيب يا بدراوى.. و ربنا يتقبل منا جميعا صالح أعمالنا و يرزقك بما فيه خيرك ..

الكارت حلو .. و الغريبة موجودة .. ممكن إنت بس تدفعلى تذكرة القطر درجة أولى رايح جاى و حلال عليك العيدية.. D:

غير معرف يقول...

لتانى مرة ادخل واعيد ياابو حميد
كل سنة وانت طيب
تحياتى

تامر علي يقول...

كل عام وأنت بخير وصحة وعافية

أنت والأسرة وجميع الأحباب

عيد سعيد :)

شوكولاتة يقول...

كل سنة وانت طيب يا بدراوي وعيد سعيد عليك وعلى كل اللي بتحبهم ويحبوك

سلااام

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

انا فعلا مش باحب السياسة لكن باحب اللى بيكتب عنها اللى هو حضرتك يا ابو حميد كل سنة وانتى طيب ويا رب دايما انا رزوت الشهر ده كذا مرة بس كنت غير معرف لانى كنت بعيد خالص عن المدونة يعنى متابعك دايما وبعدين الاختلاف فى الراى لا يفسد للود قضية
الجملة دى يا ترا تبع السياسة ولا القانون انا باعشق القانون

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

كل سنة و انت طيب يا أحمد

شريكة في المطعم يقول...

تقبل الله طاعاتكم
وكل سنة وانت طيب
ويارب يكون عيد سعيد علينا جميعا

Unknown يقول...

2 كيلو غريبة يا مفتري
بلاش كده يا بدراوي
طيب و الاصغر منك ذنبهم ايه يعني يدبسوا و يدوك عدية
مش المفروض انت اللي تباصي مياية كده

ههههه

كل سنة و انت طيب

غير معرف يقول...

كل سنة وانت طيب

عيد سعيد عليك يارب

دمت بالف خير

**sad smile** يقول...

السلام عليكم

تدويين مميز

مدونة رائعة

كل سنة وأنت طيب

عيد سعيد على كل الناس أن شاء الله

دمت بكل السعادة

تحياااتي لك

dark angel

كلمات من نور يقول...

عيد سعيد يا بدراوي عليك وعلى أمة محمد آجمعين

هو أنا ممكن أخد الصورة وابعتلك كيلو غريبه وكيلو كعك بالعجمية و كيلو بالعجوة ...كعادتنا لازم يجيلي الكعك ويفضل عندي في البيت يوم ورا يوم وامشي اقول حد عاوز كحك يا ولاد الحلال؟؟

أصل اولادي جيل 2009 مش غاويين كحك و أبوهم يادوب ياكل أول يوم و أمهم يادوب تتذوق قضمه بالعجوة وقضمة غريبة علشان أنا غاوية شوكولاته أكتر

وكفانا الله شر هذه المأكولات المتفجرة بالسعرات الحرارية